The Dark Knight Rises – Christopher Nolan

Sense paraules! Així és com et quedes després dels 164 minuts en que Christopher Nolan et manté captivat veient les peripècies de Bruce Wayne i el seu alterego Batman. No sé com ho fa Nolan però, al contrari que algunes crítiques que he llegit, aconsegueix anar-se superant capítol a capítol en aquesta trilogia, que parla més de l’actualitat del que un en un principi es pot pensar.

En aquesta tercera part, Batman se les veurà amb Catwoman, una lladre que el fa despertar de la seva reclusió de 8 anys ni més ni menys que perquè se n’adoni que ja va sent hora de tornar a agafar la màscara, doncs un terrorista, amagat sota una màscara amb reminiscències a Hannibal Lecter, anomenat Bane, intentarà tornar a atemorir la ciutat de Gottam. El motiu? instaurar un govern del poble i governat pel poble, acabant amb el sistema actual (us sona? o sóc jo que ho relaciono amb les revoltes actuals?què estrany eh, que siguin els dolents de la pel·licula…)

Si ja vaig quedar encantada amb “The Dark Night” i la magnifica actuació de tots, i en especial del Joker i els seus esquizofrènics “ha haa, jee ji jaa juu” ; aquest cop és Anne Hathaway la que em sorprèn en el paper d’una sexy cat woman que no li hagués donat mai. Però convenç, i molt, Com també convencen els imprescindibles Michael Cane i Morgan Freeman.M’ha encantat també trobar a dins el càsting a Joseph Gordon-Lewit i Marion Cotillard, ambdós amb papers imprescindibles en el seu paper d’inspector i de nòvia i membre del consell de l’empresa Wayne, respectivament.

Potser qui més m’ha fallat és el terrorista amb qui ha de lluitar el fantàstic Christian Bale (per cert, m’encanten les seves dents xd) , que torna a demostrar que sota aquesta mirada xulesca i aquests cabells d’estar per damunt de tot i tothom s’amaga una moral incorrompible i una enorme set de justícia.

Us la recomano moltissim! Per què, com va dir el Pol “per fi una pel·li que no has pogut saber el final!”, és un final que segur segur que ni t’esperes!


3 responses to “The Dark Knight Rises – Christopher Nolan

  • Crític de cine

    Sincerament, no he llegit aquest post…perquè encara no l’he vist. Vaig arribar ahir de vacances i encara no he tingut temps. Espero veure-la com abans millor i ja et comentaré.

  • Crític de cine

    Ja l’he vist!!!! i, tot i que no m’ha agradat tant com la segona (perquè és, bàsicament, perfecte) m’ha encantat!!! A mi, al contrari que tu, m’ha agradat molt en Bane i m’agradaria veure’n la versió original per contrastar la veu.
    Christopher Nolen és un geni. Amb això ho resumiria tot.

  • Lu

    si! amb les veus originals ha de ser ja espectacular! Tot i que perillós com totes les seqüèles… valdria la pena que ara seguís amb Robin no?😛

Deixa un comentari

