molt farta

moooooooooolt molt molt cansada de debò. No puc escoltar la radio. No puc veure la televisió. No puc parlar amb ningú sense que aparegui el tema dels ultims anys, la P*** crisi. Estic cansada que ens manipulin als mitjans, tots. TOOOTS. Periodistes, polítics, economistes, progres, liberals…és igual. tothom pot opinar i tothom té la raó sobre coses que van molt més enllà de una simple exposició d’arguments. 

Vull que s’acabi ja aquesta lenta agonia. Estic cansada de veure la gent patir i de l’ansietat que es palpa en l’ambient. Jo tinc sort que visc feliç i tranquila, i que al meu voltant ningú està extremadament malament. No hem patit un desnonament, no ens falta menjar a taula, però passa. AIXÒ PASSA. i què fan els que podrien solucionar els problemes perquè això NO PASSÉS? discutir. Debatre, debatre, debatre. Perdre el temps. es nota que no els toca a ells d’aprop res d’això. Que ells no tenen els 400 euros al mes que l’altre dia a la radio un deia que era la solució, fent referència als contractes que es fan a Alemanya (perdoneu però a aquest algú, em sembla que el Marguenda, ara no ho recordo, li haurien de posar ara aquest sou a veure si és o no denigrant i inhumà fer SOBREviure una persona així).

 

em cansa molt, molt el tema…i em deprimeix, i em fa haver-me de comprar ansiolítics, però si vull la recepta a sobre me’n faran pagar un euro, i no només això, d’aquí res hauré de pagar més per poder-me-la prendre, una altra mesura de les que em fan deprimir més i que genera un bucle infinit del que ja estic cansada que només en formem part la gent de carrer, perquè ells, els polítics, els amics dels polítics, els que trien per nosaltres “el millor” no formen part de res d’això, i ens atonten amb debats estèrils, victories de una selecció que jo no sento meva, que a mi no m’agrada ja que no m’agrada el futbol i que per altra banda ha costat molts diners a tots els espanyols – els agradi o no aquest esport – quan podrien haver estat útils per a solucionar problemes de molta gent… i així anem fent… ja veurem on arribem, sort que a l’agost m’arriben vacances i SORT que me les puc permetre i puc fotre el camp i no escoltar ni català ni castellà, no saber res de l’estat de la situació durant 10 dies…


2 responses to “molt farta

  • Crític de cine

    Vaja, portaves molts dies callada però no has pogut aguantar més, oi? La situació és desesperant i els polítics la fan més desesperant encara. Subscric totes i cadascuna de les coses que dius.

  • MadeByMiki

    Noia, som multitud i n’estem ben tips de sentir el mateix com si hi haguessin alternatives. Com per a no tornar de les vacances, perquè el que ens espera és per no fer-ho.

    Que gaudeixis molt de les vacancetes!!

Deixa un comentari

