Per fi!!!

Estic molt i molt contenta!!

Ahir, després de quasi un any amb mals de panxa, visites a urgències, i intoleràncies a la llet, formatge i altres productes forts, m’han dit què tinc!! La metgessa em va dir que tinc un paràsit! així que res de intolerància a la lactosa, mal a l’apèndix o cel·liaquia. Un bitxet microscòpic que puc haver agafat de menjar peix cru o en algun viatge a algun lloc amb zones amb una higiene pobra (potser el Marroc) s’ha allotjat a dins meu.  El que he de fer és matar al bitxo que s’alimenta de mi i seguir un mes amb probiòtics per així, d’aquí un temps recuperar els formatges perduts que no he pogut menjar aquests mesos!

Ha estat una temporadeta molt pesada. No us explicaria res que no sapigueu: hores de visita que superen els dos mesos, que penses “em visitaran quan ja m’hauré curat o l’hauré palmat…”, enfermeres que no et volen donar hores de visita per a fer pressió a la seva causa (que també passa, que s’aprofiten), nits de 8 hores a urgències amb crisis d’histerisme per no poder fer res, sols esperar…

Però ja està, d’aquí un mes espero que tot hagi acabat! i poder tornar a fer una vida normal, sense sentir el tipic dolor abdominal després de dinar o sopar i sabent que no estic menjant per dos : per mi i el paràsit xdd

 


3 responses to “Per fi!!!

  • Crític de cine

    El teu post anterior criticant la gent que decideix tenir un fill de forma egoïsta i ara tu decideixes criar un bitxet microscòpic?? Vinga va, quina broma és aquesta!
    Conyes a part, et deus haver tret un pes de sobre sabent què tens, no? Més val tard que mai, que diuen. Ara a passar el tractament i ja està.

    • Lu

      jaja doncs si crític de cine, m’he tret un pes de sobre!! això em passa per criticar…que aquest bitxet d’aquí res ja l’hauria de parir amb el temps que porta a dins!

  • MadeByMiki

    Uf!, aquestes coses tan sols les sap qui les pateix, espero que te’n oblidis ben aviat d’aquest molest bitxet.

Deixa un comentari

