Crisi?

Crisi? em parles de crisi i estàs llegint-me en el teu Iphone?. O potser no. Potser ho fas des d’una tablet? És ben igual. El cas és que molta gent s’omple la boca de la crisi sense veure la incoherència de les seves paraules. Hi ha molta gent que ho està passant fatal. Gent que no té ni per menjar, que no arriba a final de mes. Aquesta gent viu la crisi i per aquesta gent s’ha de treballar.

Però realment aquestaa gent que va pregonant que és una injustícia, que tenim sous indignes, que no arribem a final de mes, i ho diu amb un Iphone de 300 euros, una tablet a la bossa i més instruments electrònics que l’inspector Gadget a les butxaques, REALMENT, aquesta gent creu que té credibilitat?El que viu és una crisi de valors!!!

Jo tinc molta sort: tinc una feina, un lloc on dormir i no em falta un plat calent a taula. Ara… per mi és impensable gastar-me 100 euros en un mòbil (i 100 euros és poc!). És impensable comprar-li al meu fill de 10 anys una blackberry (i al tren els nens van amb Blackberry) i no estic mirant les últimes novetats d’Apple per anar corrent a l’Apple Store quan acaben de sortir. Sóc pitjor per no tenir un Iphone?

Hi ha gent que pensarà que no sóc gens “cool” però mira, amb el que m’he estalviat puc almenys pagar una part de les vacances… després diràn que no poden ni sortir de casa seva… Una crisi de prioritats és el que hi ha! i ens hem d’acostumar a que no es pot tenir tot, que vivim en societat i pensem com si fóssim fills únics!

Tú, el que dius que estàs en crisi. El que llegeixes des d’un estri que costa el menjar de mes i mig d’una familia… de debò dius que estàs en crisi? ho has pensat bé?

 


4 responses to “Crisi?

  • MadeByMiki

    No hi ha una crisi, hi han vàries crisis, i no hi ha dubte que avui es pot tenir una tele plana i un iPhone i ser pobre. Tot i així les crisis més importants no son aquestes, la crisi alimentària i la del medi ambient son infinitament més importants i dificils de percebre des de la tele plana i el iPhone.

    Bon post i bona reflexió.

  • sirventes

    El tema de la crisi ja m’està cansant mòlt. Tal com dius, per a mòlts la crisi no els ha tocat, o es neguen a prescindir de segons quins luxes. El gran problema és que cada cop necessitem més perque igualem possessiones amb èxit.
    A Londres el tema del iWhatever és una bogeria i tothom en vol. Com bé dius, tenir una maquineta de 500 euros no és crisi.

  • Crític de cine

    El que està clar és que mai estem contents amb el que tenim. Ara, més que mai, tenim una excusa per queixar-nos. Jo no estic patint en excès la crisi (soc mestre substitut, sense feina fixa, però em tracten com si fos un funcionari) però sí em sento amb dret de queixar-me de tot el que veig que no funciona com aquesta política econòmica que tenim, la corrupció, etc.

  • Isaac Atcheson nubuk

    Ara per ara s l únic salvavides de moltes fam lies enfonsades en una crisi que sembla no tenir final.

Deixa un comentari

