Nou any

Porto moltíssim sense actualitzar ho sé! i com que tocava començar a posar posts a l’arxiu de 2012 he decidit fer-ho explicant 3 bones noticies amb les que s’ha presentat aquest any, que segons els Maies és l’últim any de la nostra existència…

El gener ha coemençat de la millor forma possible per a mi…si que he notat la “cuesta de enero” que se’n diu però no em puc queixar. Primer de tot perquè, segons em va dir el Pol, diu una dita que els primers 12 dies de l’any et descriuen com seràn els propers 12 mesos…i pel que podem veure seràn bastant fantàstics: hi ha solet, majoritàriament escampat sempre i tampoc ens hem pelat de fred… Una bona noticia pels que agafem la renfe o el transport més antic del món: les cames i ens hem de moure amunt i avall sense res més que un abric i, si es dóna el cas, un paraigues i botes d’aigua.

La segona bona noticia ha estat que he començat l’any amb un dels majors plaers que pot donar la vida: viatjant. Iviatjant ni més ni menys que a Londres! Ja havia estat a aquesta màgica ciutat, però mai et canses de Londres: la seva gent, els seus carrers, l’olor a història que fa… És tant perfecte que els 4 dies se m’han fet curts i m’hi hagués quedat un mes sencer…

I la tercera bona notícia, però no per això menys important… a la feina m’han renovat uns 3-4 anys més i estic exultant! he estat els últims mesos amb l’ai al cor patint per si començava l’any a casa mirant infojobs, però dilluns em van donar la bona notícia. Sóc molt i molt feliç!! tal i com estàn les coses és un bé de Déu tenir una feina i si a més és com la meva, en que compto amb la sort de tenir uns companys genials i un ambient de treball envejable… no es pot demanar més.

Espero que tots hagueu començat l’any amb bon peu! i que els maies s’equivoquin i que per fi la crisi remonti i familiars i amics que l’estan patint puguin alleugerir la càrrega que porten a l’esquena…

Bon any 2012 a tots!


One response to “Nou any

  • MadeByMiki

    Bon Any!!, me’n alegro de que tot et vagi de conya, a seguir així.

    Ja és bonic trobar a algú que transmeti optimisme amb la que està caient!!

    Salut!!

Deixa un comentari

