Un Dios Salvaje – Roman Polanski

Fa poc una noia de Bilbao va contactar amb mi i em va proposar col·laborar en un pàgina cultural de crítiques de cinema. Vaig acceptar, doncs si és per poder escriure, que és el que m’agrada, com a més llocs millor, no?

Us deixo  la meva primera col·laboració. La crítica de “Un Dios Salvaje” l’últim film de Roman Polanski, basat en l’obra de teatre del mateix nom que alguns de nosaltres vam poder veure a Barcelona amb una també magistral interpretació de Jordi Buixaderes.

——

Si el año pasado los barceloneses pudimos disfrutar de la obra de Yasmina Reza, “Un dios salvaje”, en el teatro, este año le debemos a Roman Polanski la adaptación a la gran pantalla de esta pequeña obra de arte que no debéis dejar de ver.

Un dios salvaje trata de dos matrimonios que debido a una pequeña escaramuza entre niños se citan para solucionar el problema de forma civilizada. 4 personalidades que sacarán a relucir lo mejor de sí mismas a lo largo de los 79 minutos que dura el film.

llegir més a Funkube


4 responses to “Un Dios Salvaje – Roman Polanski

  • MadeByMiki

    Vaja, felicitats per la progressió, vaig a fer una ullada…

  • escarlata

    muy buena la critica realizada, bien escrito, felicidades. La pelicula me gusto mucho pero viendola me doy cuenta que en teatro debe ser explendida y aún mas con el Buixaderes.

  • Crític de cine

    Acabo de veure la pàgina on escrius ara i se m’ha fet molt difícil escriure en castellà!! jejeje. A continuar així!!

  • Lu

    jaja merci als 3!! a veure si puc escriure més…de fet tinc algunes pelis que voldria comentar però no tinc temps de fer les crítiques… ara a veure si m’hi poso =)

    bon any!!!

Deixa un comentari

