10 milles per veure una bona armadura – Manel

Per fi tenim el nou disc de Manel! que sí que hi ha hagut molt bombo, massa màrqueting i potser s’han sobrevalorat, perquè serà que no tenim grups que van ser bonissims com Els Pets, Sopa de cabra, etc etc. però la veritat és que em moria de ganes de sentir el nou disc! i no l’he pogut baixar – no es preocupi senyora Sinde- però l’he escoltat pel Youtube (ai, això també és delicte?).

I M’agrada! m’agrada perquè és animat, perquè puc cantar les lletres, perquè m’agrada el que expliquen i per què potser, si són rares, saps que t’agradaran només perquè fan gràcia, com la de “deixa-la Toni” -Fes el favor d’estar content que per somriure  la vida és suficient . Ara només em falta estudiar-les pel proper 9 d’abril! que venen a Terrassa i tenim entrades!!

A mi m’agraden sobretot “El gran salt” i “El Miquel i l’Olga”.  i “El Boomerang” no us recorda una mica a Antonia Font per la psicodèlia?

1- Benvolgut

2- La cançó del soldadet

3- El gran salt

4- Boomerang

5 – La bola de cristal

6- Aniversari

7- Flor groga

8- Criticarem les noves modes de pentinats

9- El Miquel i l’Olga tornen

10 – Deixa-la Toni, deixa-la


6 responses to “10 milles per veure una bona armadura – Manel

  • MadeByMiki

    Gràcies pels links, me’ls escoltaré amb molt d’interès.

    Tot i no ser el fan nº1 d’aquest grup m’agraden força i de tant en tant els escolto, a veure aquest segon disc com sona.

    Antònia Font son des de el meu punt de vista els millors exponents de la música en català, però Manel encara és una banda jove i si la deixem [cosa que crítica i públic normalment no fem…] potser ens donarà grans discs.

  • Pons

    Amb els Manel m’ha passat el mateix que Antonia Font, primer no em deien res, després em van agradar lleugerament i ara els hi tinc un xic d’odi sense fonament…

  • Arqueòleg Glamurós

    La veritat es que han tingut una promoció on-line al·lucinant per un grup en català! Els hi donaré una oportunitat tot i no ser el meu estil!

  • MadeByMiki

    Ja me’l he escoltat un munt de vegades i… crec que és un disc honest, no el trobo pensat per agradar a les masses, li poso bona nota.

    • Lu

      jo també he aprofitat aquest cap de setmana per escoltar-lo millor i segueixo reiterant que “El gran salt” és genial. La lletra està súper bé.

      Tens raó amb que sembla un disc honest, honest i una mica moralista, expliquen coses que ens han passat a tots: l’hòstia que et dones quan has donat tot per algú i al final la relació no funciona, els records d’infantesa, la il·lusió d’estar enamorat, el patiment per un amic que veus que no ho està passant bé…amb lletres molt elaborades! a mi m’ha agradat molt més que el primer disc i a més els trobo molt diferents entre ells, però mantenint la seva essència, que és el que importa.

  • caleglin

    Un disc rodó. Em feia molta por aquest disc, sent el segon, amb el primer amb un èxit enorme i inesperat de crítica i públic (tot i no ser de masses) i amb la desaparició durant un any, tot girava entorn al disc i cada cop hi havia més rebombori. Per sort, l’avanç que van fer amb les que per a mi són dues de les millors cançons del disc (Aniversari, videoclip espectacular, i Boomerang) em va tranquil·litzar molt. Per això sense pensar-m’ho me’l vaig comprar el mateix dia 15 i he de dir que no me’n penedeixo gens.

    Les meves preferides: Benvolgut (hi ha una manera millor d’adreçar-te a l’ex de la teva actual parella?) i les dues esmentades anteriorment. Amb especial menció per a “Deixa-la Toni, deixa-la” i “La cançó del soldadet”.

Deixa un comentari

