Ens prenen el pèl

M’ha fet rabia veure com Joana Ortega és capaç de dir que ha estat un Error involuntari, un error de transcripció, el fet que en diversos llocs aparegués com a Llicenciada en Psicologia.

Em fa rabia sobretot veient en el seu bloc, on es pot posar alguna cosa sobre tú, ella escriu: “em vaig llicenciar en Psicologia” just després de llegir “els pares em van educar despertant-me la curiositat pel món, l’entorn, el valor de l’esforç i el respecte”. Doncs dues coses:

1- que s’esforci més i acabi una carrera abans d’autodonar-se un títol

2- una mica de respecte i que no ens digui que ha estat un error involuntari quan ella mateixa ho escriu en primera persona!

i per últim, no n’aprenen? no veuen el que li va passar al ministre de defensa alemany al saber-se que havia plagiat en la seva tesi doctoral?

Quina cultura de l’esforç i del respecte! mare meva! tindrà raó Eva Illouz de la contra d’ahir, (per cert La Contra de la Vanguardia, on la noticia sobre Ortega apareix a sota de tot, per dissimular) que deia que els dirigents ens imposen el model capitalista de l’esforç i el treball són el que fan que triomfis, quan realment el que funciona és el “mamoneo” i els contactes….


2 responses to “Ens prenen el pèl

  • MadeByMiki

    L’arqueòleg glamurós també en parla, no tenen vergonya. Com es pot parlar d’un error involuntari?, veig que al blog escriu: “no és el meu tarannà atribuir-me mèrits que no em pertoquen”. Doncs el si que em sembla és que no és del seu tarannà és assumir la responsabilitat de les seves mentides.

    Així ens va.

  • escarlata

    si el president quiere el gobierno de los mejores,Joana Ortega debe ser la mejor mentirosa? o no?…….la duda ya esta servida

Deixa un comentari

