Milfulls de verduretes, salmó i patata

L’altre dia vaig voler fer un sopar diferent, i com que els meus pares s’estan aficionant a la cuina, vaig pensar en fer-los una mica la competència. El resultat va ser un milfulls de verduretes, salmó i patata, acompanyat de salmó a la planxa i una mica de tempura. A mi em va agradar molt, he de dir per això que m’encanta la verdura, i en aquest plat concretament el seu sabor no queda amagat com pot quedar feta d’altres formes com per exemple en un pastís.

Aquí us deixo la recepta per si el voleu provar:

Per 2 persones:

  • 1/2 albergínia
  • 1/2 moniato
  • 1 porro
  • 1/2 carbassó
  • 100 g de salmó fumat
  • 4 patates petites
  • Formatge per desfer (opcional)
  • sal i pebre

1. Pelem les patates i les tallem a quarts. Les posem a bullir.Quan les patates estiguin cuites en fem un puré amb una mica d’oli i pebre i ho reservem.

2. Tallem el porro i l’albergínia a daus i ho posem en una paella amb força oli. Afegir-hi al cap d’una estona el moniato i el carbassó. Quan estiguin potxadetes ho treiem del foc i reservem .

3. Tallem el salmó fumat a trossets petits.

. Muntem el plat. Si teniu un cercle d’acer inoxidable, com el que vaig “robar” dels meus pares, posa’l al plat. A la base agegeix el remenat de verduretes, després els trossets de salmó fumat, després el puré de patata, ho aixafem amb cura perquè quedi compactat i treiem el cercle. Posem per damunt el formatge fos i més salmó fumat.

Per acompanyar jo vaig agafar un filet de salmó que tenia a la nevera, el vaig tallar a quadrats i el vaig passar per la planxa “volta i volta” . El contrast entre els dos tipus de salmó queda molt bé!


3 responses to “Milfulls de verduretes, salmó i patata

Deixa un comentari

