Propòsits 2011

Com cada any toca fer la llista de propòsits pel nou any que comença.

els propòsits pel 2010 eren molts menys que els que vaig fer pel 2009 vist l’estrepitós fracàs que vaig tenir volent assolir tantes coses xd:

1- seguir creixent en una feina que em permeti forjar-me un bon curriculum
2- aprendre a dir millor les coses però no tenir por a dir-les quan cal
3- estudiar més coses: vull saber més coses sobre art, cine, música…
4- viatjar!
Com s’han desenvolupat les coses a llarg d’aquest 2010? doncs per número de propòsits:

1- he canviat de feina respecte el que vaig escriure el 2009. No d’empresa però si de lloc i si no he millorat el meu curriculum de forma espectacular puc afegir-hi un any més d’experiència respecte altres coses que abans no feia.

2- jo crec que està complert en bastants punts, encara que ara potser em passo un pèl i hauria d’aprendre a callar-me jaja

3- he après moltíssim sobre cine i el canvi de feina m’ha permès llegir molt i molt més que abans (llegir m’encanta i les hores al tren poden tornar-se molt productives en aquesta matèria)

4- he anat a moltissims llocs: Amsterdam, Mallorca, Menorca, Andorra, Tarragona, Girona, Reus, el Marroc… què més puc demanar!!

I pel 2011 què puc dir?

1- seguir estudiant i trobar el camí correcte en el que vull dirigir el meu futur

2- seguir treballant i millorant professionalment

3- que, en el terreny personal, es quedi tot tal com està ara, que és perfecte (però que  si es pot millorar sempre serà benvingut! xd)


4 responses to “Propòsits 2011

Deixa un comentari

