Manel

Després del comentari que em va deixar el Josep a Senyors Tranquil no em va quedar més que escoltar una mica més de música en català.

Això porta temps, i més quan treballes d’administrativa en un despatx on no para de sonar el telèfon i, per tant, no pots escoltar música mentre estas treballant. Per això he començat amb els que tenia més a prop: Manel. La meva parella tenia el CD al cotxe i a l’estiu ja li vaig agafar per veure si me’ls podia posar a l’Ipod. La operació encara no ha estat possible per culpa del meu portàtil, però poc a poc algunes cançons si que he sentit i a base de repetició m’han acabat agradant.

De Manel em costa una mica la veu del noi. No arriba a totes les notes pel meu gust, però hi ha lletres que són molt bones ( i gràcies a això i a que les entenc, els escolto i m’acaben agradant); com la de la cançó de ” Els guapos són els raros”, “En la que el Bernat se’t troba” (que em recorda a la Turista del carrer de Senyors tranquil) o “el Mar”, sobretot “el mar”. La versió de Pulp també em fa bastanta gràcia, “La gent normal”, el típic que ens pasa a tots que volem el dels altres xd

Sé que Manel no serà un d’aquells grups que eem posaré perquè et passi el temps més ràpid quan vas a córrer però si que és un bon acompanyant quan agafes el cotxe per anar de cap de setmana.

Els podeu sentir al seu myspace

 


2 responses to “Manel

Deixa un comentari

