A partir d’octubre començo mitja jornada. Ho he demanat a la feina malgrat que això signifiqui una reducció considerable del sou. Ho faig per poder fer un postgrau que començarà al febrer, però pensant que potser tindria una feina a les tardes vaig demanar a recursos humans de treballar tansols als matins ja el mes que ve. Ara potser la feina no surt però si m’ho penso potser fer un “mig” parón laboral em va bé.

Una de les coses que sempre he volgut fer és escriure, però per això es necessita temps. I treballant durant mitja jornada podria utilitzar les tardes per a documentar-me i escriure allò que fa un any vaig començar i es va quedar a mitjes. M’agradaria molt poder-ho fer. Organitzar-me bé i prendre-m’ho seriosament. Anar avançant escrivint cada dia una mica, per poder descartar si no m’agrada. ja se sap que quan escrius 4 coses són per la paperera  i 1 està mitjanament bé.

Estaré a mitja jornada durant un any… serà durillosobretot perquè significa no poder independitzar-me i això si que em fa pal… però todo sea por una buena causa!!=)


2 responses to “

  • madebymiki

    Molt be!!!, ara seràs una semi-sabàtica, existeix això???

    Aprofita el temps i escriu i llegeix molt, sort!!

  • Crític de cine

    amb tota la tarda lliure fins al febrer tindràs temps per tot. Quina sort!!! Jo estic amb una situació semblant amb això d’emancipar-me. Estic esperant que em donin una substitució de mestre i espero que no me la donin de mitja jornada, sinó, no podré marxar de casa. jejeje.

Deixa un comentari

