tothom té un mal dia

Aquesta setmana està sent molt trista… no sé el motiu però ja des de dimecres em pesaven els braços i estic molt cansada. I avui a sobre plou… No m’agrada la pluja. Quan plou sento que la melancolia m’atrapa. Com si tingués un pes a l’esquena que no puc deixar anar. Les celles se m’arrufen com si estigués preocupada i no somric tant. Quan parlo també tinc menys força. A més somio coses estranyes i com que sóc tan autosugestionable després ho passo malament! en els somnis d’aquesta setmana he somiat fins i tot en zombies i com que m’estic empapant de David Linch, les escenes de terror agafen dimensions bastant espectaculars pel que jo estic acostumada. Mare meva, si el meu somni tenia escenes semblants a les de  Blue velvet i jo ni tan sols l’he vist!

Potser és perquè sóc piscis i és com si al ploure les gotes d’aigua, amb el seu moviment, revolucionessin el meu element. Potser és que a tots ens passa una mica, i per això diuen que a Noruega o a paisos on plou molt sovint la gent no viu tant feliç.


3 responses to “tothom té un mal dia

  • Crític de cine

    Jo porto tot el dia amb un mal de cap que no me’l puc treure de sobre. Els dies així m’entren ganes de tancar-me a l’habitació i només sortir per pixar… si és imprescindible.

    Per cert, què jove en Kyle McLachlan a la foto. Jo aquests dies estic tornant a gaudir d’ell. Primer vaig veure Twin Peaks que, per la meva edat, no vaig poder gaudir en el seu dia. I ara me’l trobo a Mujeres Desesperadas!!!

    • Lu

      jaja sii ho vaig veure, és un dels de Twin Peaks que ha envellit bé… perquè si veus a la noia que feia de Donna… s’ha posat uns llavis que li desgracien al cara pobra. Jo ja estic acabant Twin Peaks… encara em falten uns 8 capítols i MARE MEVA!! s’ha liat moolt!! quan l’acabi faré un post sobre el tema perquè té tela!😛

      • Crític de cine

        jo l’altre dia vaig veure el sheriff i està prim i calv!!! amb la mata de cabell que tenia a la sèrie!!! Ja comentaràs si t’agrada al final. Ho estaré esperant.

Deixa un comentari

