Cap de setmana a Reus

Aquest cap de setmana el Pol m’ha fet una sorpresa i m’ha portat a Reus! Hem anat a dormir a una casa modernista i hem pogut veure el delta de l’ebre des de l’aire gràcies a una excursió amb avioneta que ell havia programat!!

Veure el Delta de l’Ebre amb vista d’ocell és genial. veus la sorra, l’aigua dolça com es barreja amb l’aigua del mar, les tonalitats que agafa l’entorn: una mica de verd aquí, turquesa allà, blau fosquíssim més endins… Per sort feia molt bon dia: molt de sol i no gaire vent (s’agraeix si vas amb una mini avioneta) així que no vaig passar gens de por, sols una miqueta quan va fer l’aterratge. La única llàstima és que em van sabotejar el meu micro i amb el soroll que fa l’avió quan vola ningú em sentia, així que vaig estar una hora parlant sola i sense que ningú em respongués! Després em van dir: “estaves molt callada, que no t’agradava?” per dissimular.

Bromes a part, val la pena fer una excursió d’aquest tipus ni que sigui una vegada a la vida, per saber què és. Estem molt acostumats a viatjar en avió i veure el món des de la finestreta abans d’aterrar, però veure-ho des de tots els cantons no sempre és possible.

Després de l’excursió vam anar a visitar Reus. És petit però té bastants racons modernistes que val la pena veure. Però sobretot el que més em va agradar va ser el museu dedicat a Gaudí.

A mi m’agrada molt l’arquitectura i potser per això ho vaig disfrutar tant, però crec que encara que no estiguis molt familiaritzat amb el tema, el poder tocar les maquetes d’edificis tant coneguts com la Pedrera o la Sagrada Familia o veure com l’arquitecte vivia o calculava els pesos per fer els seus edificis és impactant. Us ho recomano!


One response to “Cap de setmana a Reus

  • madebymiki

    Reus és força bonic i molt comercial, una bona ciutat per a passejar. Respecte al delta no puc ser imparcial, em sembla un lloc màgic a totes les èpoques de l’any. Et recomano (a tu i a tothom) una vista panoràmica des de la foradada, un forat que hi ha a la serra del Montsià des de on hi ha una vista fantàstica del delta.

Deixa un comentari

