5 anys!

Avui per casualitat he buscat quan vaig començar aquest bloc i… MEEEERDA! me n’he adonat que el 8 d’abril va fer 5 anys! un lustre! Això és molt de temps! i jo sense celebrar-ho!

La meva relació amb el bloc ha tingut alts i baixos, moments en que no podia parar d’actualitzar i d’altres que pensava “per què no el tanques?” però no el tanco, no (almenys de moment) perquè és una finestra més al món. Aquí puc escriure el que penso, puc jugar a fer opinions (encara que algunes no les pensi del tot, però ens hem de posicionar a la vida) puc desfogar-me, explicar coses que tinc ganes d’explicar a tothom… i veure com he crescut. 5 anys són molts i més a la meva edat. Dels 20 als 25 he fet un canvi espectacular en la forma de pensar. Han canviat moltes coses del meu voltant i m’he forjat com a persona. Segurament si fes un estudi psicològic de les entrades personals que hi ha al bloc quedaria parada del que pensava abans i el que penso ara.

Un resum d’aquests anys (tenint en compte que em vaig passar de blogspot a wordpress el novembre de 2006) seria el següent:

579 entrades

30 categories

818 comentaris

43.413 visites totals

no guanyaré cap premi ni em faré famosa com el Perez Hilton amb aquest bloc, però… i la teràpia alternativa que suposa escriure’l?


2 responses to “5 anys!

Deixa un comentari

