Summercamp

Gràcies a Jenesaispop he descobert Summercamp, un grup format per una periodista i un cantautor folk. La veritat és que la música sona bé, és estranya però enganxa i et desperta alguna cosa agradable dins teu. És realment el que diu el seu nom, et sents com si estiguessis en una d’aquelles jornades que es fan en els campaments d’estiu, per la nit, al voltant del foc a la platja, o a la muntanya, amb la guitarra i algú cantant, i la fresqueta que et mou els cabells mentres escoltes la música i mires les estrelles, tot barrejat amb les espurnes que van explosionant en veu baixa. Això em passa sobretot amb Ghost Train o amb summercamp. Amb d’altres em recorden a Depeche Mode i a Camera Obscura a la vegada, com a “was it worth it?”

Però el millor de summer camp són les fotografies que penjen al seu bloc. Qui no ha vist aquest color sepia a les fotos dels seus pares? Aquests looks que ara es tornen a portar? (penso guardar tot el que em posi perquè sé que la meva filla ho utilitzarà d’aquí 25 anys com jo utilitzaria el que portava me mare!).


4 responses to “Summercamp

Deixa un comentari

