Nine

Dilluns vam anar al cine a veure “Nine” malgrat les meves reticències (tinc una ràbia irracional a Penélope Cruz, crec que degut a la seva amistat amb Pedro Almodóvar) i què ens vam trobar? amb un gran llistat d’artistes però, en la meva opinió, amb una pel·licula sense fil conductor.

El film vol explicar la història de Guido, un director de cine que ha de fer una pel·licula i que no troba la inspiració enlloc. Per això recórre a la seva amant, Penélope Cruz, la seva musa, Nicole Kidman, la seva dona, Marion Cotillard, una periodista sexy, Kate Hudson, la seva musa en vestuari, Judi Dench, la seva Mamma, Sofia Loren i el seu amor platònic infantil, Fergie.

Així que 7 dones per un sol home, una per cada dia si vol, i total per què fer? per tenir cadascuna una o dues cançons que no tenen cap unió ni cap lògica entre elles i que no enriqueixen en res la continuitat del guió. Per mi va ser com quan a vegades al “Cor de la ciutat” es posaven a fer aquelles escenes de musical per perdre un quart d’hora i poder així arribar al capítol 2257.

Estic sent molt cruel i en realitat la pel·licula no em va desagradar, va estar bé per passar una bona estona, però no espereu que us solucioni la vida ni que sigui un enorme espectacle visual (per això aneu a veure Avatar). He de remarcar l’actuació de Pe perquè encara que no m’agradi he de reconèixer que va ser espectacular. La seva cançó va ser de les més impactants – ajuda molt el fet que sembli bastant putilla la noia – i actuant és de les que ho fa millor. També em va agradar molt la cançó de Kate Hudson, Cinema Italiano, menys italiana i més ràpida, molt “cool”.

Però bé, també he de dir que no estic molt acostumada als musicals. Si em poso a contar he vist Mamma Mia i West Side Story així que no tinc gaire credibilitat… millor aneu vosaltres mateixos i mireu què us sembla!! Per cert, dos coses més…de debò Guido el veieu tan sex symbol? (més aviat sembla una mica pervertit, té un puticlub a la seva ment!!)  i… mare de Déu senyor amb la pobra Sofia Loren, què s’ha fet!!!


2 responses to “Nine

Deixa un comentari

