Senyors Tranquil


“diga’m com se diu un raig de sol, una platja deserta, el vent vora el mar, com se diu convido jo, com se diu ho sento però hauria de marxar…”

Normalment no m’agrada la música en català. Em fixo molt en les lletres i n’hi ha que les trobo massa fàcils, poc treballades però Jenesaispop m’ha fet coneixer un nou grup que trobo interessantt!!!!

Són els senyors tranquil , un grup amb reminiscències a Kings of Convenience i amb lletres en català. No sé gaire més d’aquest duo a part que es diuen David Amills i Gad Sans i que David Amills, Damills pels col·legues, feia versions de portishead i new order entre altres, en estil bossanova (i amb un anglès terrorific).

I res més! que aquest és el primer disc del duet i que tenen una cançó que m’encanta “La turista del carrer”, que podeu escoltar al seu myspace.


7 responses to “Senyors Tranquil

  • madebymiki

    Kings of Convenience, Portishhead??? Me’n vaig volant a visitar el Myspace dels senyors tranquil a veure com sonen.

    Merci per la recomanació.

  • Arqueòleg Glamurós

    Estan a Spotify? Pq el meu mon musical comença i acaba amb aquest programa!!!

  • madebymiki

    Cosa fina els Senyors Tranquil, m’agraden molt. Bon suggeriment!

  • Lu

    @Miki: merci!! m’alegro que t’agradin, la setmana passada els van presentar a Rac 1 i ja s’ha fet un grup de fans al facebook i tot!
    @arqueoleg: doncs ni idea…l’spotify només l’utilitzo a casa i fa mil que no tinc ni temps per escoltar musica… però si no hi són no tardaran gaire en ser-hi!

  • Josep

    Dius: “Normalment no m’agrada la música en català. Em fixo molt en les lletres i n’hi ha que les trobo massa fàcils”. Aquesta frase només demostra la teva ignorància i els teus prejudicis envers la música en català. Actualment hi ha molta música de molta qualitat en català. Posa’t al dia, t’enduràs una sorpresa. Personalment et recomano Albert Pla, Sergi Mas, Antònia Font, Joan Miquel Oliver, Manel, Maria Coma, Pau Vallvé, Anna Roig i l’ombra de ton chien i Amics de les Arts. Segur que encara me’n deixo algun. Salutacions!

  • Josep

    Ah!!!! Ja sé quin em deixava. MISHIMA!!!!!!!!!!!!!!!!! Quin greu error. Salutacions 2!

    • Lu

      Hola Josep: sé que no estic molt al dia i sé perfectament que són prejudicis. Ignorància..en certa forma perquè no tots els que em dius els coneixo. Dels que em dius coneixo Antònia Font, Manel, Mishima i Amics de les arts i si, m’agraden, però no al 100%. Això si, quan els sento en directe m’agraden molt més.

      Això m’ha passat amb Mishima i Antònia Font. Igualment dic que és perquè les lletres són massa fàcils…no et pensis que sols ho penso en la música en català, en anglès també em passa, el que passa és que no “m’entero” de la meitat i cada cop que la sento descobreixo alguna cosa nova del que diu i em motiva xd.
      D’altra banda, sóc bastant difícil amb la música en general. abans tenia grups preferits. Ara mateix no, va per èpoques que m’agradi una cançó o no. O si en tinc algun de grup preferit, seria Kings of convenience, que és el que escolto més.
      Gràcies pel teu comentari!

Deixa un comentari

