Propòsits pel nou any, 2010

Ja estem acabant l’any i, com vaig fer l’any passat, vull enumerar el meu llistat de propòsits per així poder fer una valoració de com es va portar el 2010 amb mi un cop transcorreguts els seus 12 mesos. Però primer hem de veure què tal el 2009!

El 2009 ha estat complicadet per mi… moltes i moltes emocions fortes, però les estic aguantant totes! i el millor és que m’estan fent créixer! els proposits que tenia eren:

1- Tornar a Amsterdam
2- Tornar a Londres
3- Independitzar-me
4- seguir estalviant diners del sou i aprendre a utilitzar-los (cosa encara més important!)
5- seguir tant bé amb el Joel com em sento ara
6- aprendre anglès de debò
7- aprendre a viure amb menys coses materials
8- no ser tan autocrítica

A veure què puc dir… la veritat és que en propòsits no hem complert les expectatives… ni he tornat a Amsterdam ni a Londres, ni segueixo amb el Joel. Ara, independitzar-me ho he fet (durant uns mesos!), aprendre anglès, estic fent un curs, he apres a gestionar-me molt millor els diners ( coses de la independència) tot i que això de viure amb menys coses materials… ara mateix ho estic incomplint ho reconeixo, la roba és material i m’estic canviant l’armari a marxes forçades així que no puc dir que ho hagi aconseguit. I no ser tan autocrítica…més que superar això estic aprenent a racionalitzar totes les meves autocritiques i ser crítica també amb els altres, que això em fallava bastant.

I quins són els propòsits pel 2010?

1- seguir creixent en una feina que em permeti forjar-me un bon curriculum
2- aprendre a dir millor les coses però no tenir por a dir-les quan cal
3- estudiar més coses: vull saber més coses sobre art, cine, música…
4- viatjar!

No tinc gaires propòsits aquest any… potser perquè em sento bastant a gust amb el que tinc ara mateix. No em puc queixar! les amistats em responen i en tinc moltes més de les que en un principi pensava, la meva familia és un model a seguir i la resta de coses sóc jo la que les puc canviar, així que el que més demano pel 2010 són forces per seguir endavant!!!!


5 responses to “Propòsits pel nou any, 2010

  • Pol

    no s’entén!

    com pot ser que, si dels 8 propòsits de l’any passat només n’has complert 2 o 3 (tirant llarg), ara puguis dir que aquest any no tens tants propòsits? si ets sents agust amb el que tens, és conformisme!

    El que si que has complert és el de no ser tant autocrítica, perquè si ho fossis, no toleraries tants propòsits incomplerts. O potser és més conformisme?

  • Lu

    més que conformisme… falta de temps per tot! de 8 he complert 4! i viatjar, que eren 2, no puc gaire! tansols a l’estiu i aquest estiu no he pogut anar a Londres i Amsterdam perquè he anat a altres llocs que no havia visitat (així que ja em va bé!) i ho puc fer aquest any😛

    i la resta… alguns no depenien de mi nomes però vale, entono el mea culpa pel proposit 7… me l’apunto a la llista pel 2010 venga!

  • Capità

    Anem a pams;

    Pròposits 1 i 2, relativament fútils, està molt bé tornar als llocs, jo també vull tornar a Londres, però has anat a Austria, Republica Txeca, etc, digue’m que la decisió va ser anar a una altre banda o sigui que els podries donar per més o menys complerts
    3 – Hi passarem de puntetes, però fer-ho, ho vas fer
    4 – El punt 3 deu haber fet que molt no hagis pugut estalviar😄
    5 – De fet l’has complert, has millorat el com estas amb ell, perquè ja no hi ets.. i estàs molt bé😄
    6 – Com tu dius estás en ello
    7 – No superat
    8 – Encara menys

    Per tant jo et dono una valoració una mica més positiva que el pol :p del 1 i 2 et dono 1 vot, en total et dono 5 vots, no et pots queixar :p 5/8 és un 62.5%

  • Pol

    Per al·lusions: ni he fet una valoració, ni molt menys negativa. El meu post només era una pregunta!

    Jo no conec a la lu tant bé com tu🙂

  • Capità

    Iep noi Pol si t’has ofés em sap greu, no era en cap sentit, però precisament, com jo la conec més, era perquè et poguessis fer una idea aproximada que no han estat pas tant incomplerts els objectius de l’any😉

    Que vagi bé!

Deixa un comentari

