my new room!!

Aquesta setmana he aprofitat per fer canvis a la meva habitació ja que estava bastant buida: me mare va llançar algunes coses meves i d’altres me les vaig endur jo i ara ja volia un canvi. Estic molt contenta amb el nou look que té l’habitació! tots els mobles són blancs i donen tranquilitat, i el contrast amb la paret de color més groc queda molt bé! El canvi més bàsic és la calaixera, per poder posar la roba bé sense fer piles ( a l’armari les piles eren tan grosses que semblaven la torre de Pisa…). També m’he posat un mirall allargat i he comprat un altre nòrdic, i una alfombra per posar als peus del llit.

Em falten per això algunes coses…tinc molts llibres i he de tornar a penjar les estanteries que vaig treure perquè com podeu veure el moble expedit té fileres dobles… i em falta una torre de CD’s que he vist a l’IKEA també blanca, per poder posar-los bé i desocupar un forat de la mateixa Expedit amb la caixa on els tinc tots! I sobretot em falta posar ordre! però avui m’he estat 2 hores desempaquetant coses i ja no podia més!!

Us deixo amb algunes fotos!


2 responses to “my new room!!

Deixa un comentari

