Misread

Es pot ser amic d’una persona amb qui has compartit més que una amistat durant molt de temps? jo penso igual que kings of convenience…

If you wanna be my friend You want us to get along Please do not expect me to Wrap it up and keep it there The observation I am doing could Easily be understood As cynical demeanour But one of us misread… And what do you know It happened again A friend is not a means You utilize to get somewhere Somehow I didn’t notice friendship is an end What do you know It happened again How come no-one told me All throughout history The loneliest people Were the ones who always spoke the truth The ones who made a difference By withstanding the indifference I guess it’s up to me now Should I take that risk or just smile? What do you know It happened again What do you know

Aquest any ha estat per mi un any de molts canvis, de la uni a la vida laboral, de tenir parella a no tenir-ne, de viure a casa els pares a viure independitzada… He conegut a molta gent en menys de mig any, he viscut coses bones i dolentes, he madurat, m’he descobert a mi mateixa i m’he sorprès gratament en algunes coses, i he vist que he de fer un esforç per a millorar d’altres. He après a ser menys ingènua (encara em queda molt camí per això), he après que he d’aprendre a valorar-me jo mateixa i no a fer-ho perquè els demés ho fan per mi. He viatjat, anat a concerts, exposicions, cinema… i el més important. He tancat dues portes que tenia obertes i que no em deixaven evolucionar. I sóc feliç d’haver-ho fet, perquè significaven prendre decisions dures que he pres, fent-me veure que sóc més forta del que penso. Encara em sento una mica perduda, a vegades no sé cap on tirar, però tinc les coses clares, sé on vull anar a parar, cosa que molta gent desconeix encara.

Estic fent una valoració de l’any encara que no hagi acabat, però és que per mi ara mateix acaba, és com qui creu que la caiguda del mur de Berlín, fa 20 anys, va donar fi al segle XX. Per mi és el començament d’una nova era!!! =)


2 responses to “Misread

  • madebymiki

    Com m’agraden els posts personals, sempre poc o molt t’hi veus reflectit en algun moment de la teva vida.
    Si pot ser no eliminis del tot la teva ingenuïtat, que en petites dosis és indispensable per no convertir-te en una màquina insensible.
    Sort i no miris massa enrere, els camins que vas deixant no han de condicionar-te els que agafes.
    Salut!!

  • Lu

    moltes gracies miki!! tens raó, parles amb la gent i veus que les històries es repeteixen… però quan les vius les sents amb tanta intensitat que et semblen úniques!

Deixa un comentari

