Boat behind

kings

Ahir vaig anar de concert a escoltar Kings of convenience i… no puc dir res. em van deixar sense paraules. Era el primer cop que aquest grup de Bergen venia a Barcelona i l’actuació va ser espectacular (per dir-hos que em va agradar més que Coldplay, que són el meu grup preferit!).

Un ambient tranquil, dins el marc del palau de la música, que estava ple per tots els racons. La música tranquila, el so de les guitarres, el violí que et portava a l’extrem del patiment i la tristesa per tornar-te a dur en uns segons a l’esperança.

El millor d’Erlend Oye i Eirik Boe és que sonen igual que quan poses la música a casa. No canvia res! a part de les improvitzacions de guitarra que fan als finals, que tot el públic segueix amb entusiasme.  Waah! va ser un concert per recordar, un dels millors de la meva vida, per la simpatia dels dos, per la música, per fer-nos cantar know-how , perquè el seu nou disc és preciós, per les seves lletres… perquè… millor que els escolteu i així podreu comprovar-ho!


One response to “Boat behind

Deixa un comentari

