So when you’re near me, darling can’t you hear me S. O. S.

Ahir, després de molta insistència per part d’amics i familia, vaig posar-me a veure Mamma Mia! i què us puc dir… no tinc paraules! m’ha encantat! és un cant a l’amistat i a l’optimisme que et dona un “xute” d’adrenalina i força quan et trobes una mica fluix de moral (i quan no t’hi trobres també!). Pensava que no m’agradaria pel fet de ser un musical i aprofitar les cançons d’ABBA: ho trobava molt forçat, però és que resulta que totes les cançons van que ni pintades, si fins i tot en alguns moments em va caure la llagrimeta amb “The winner takes it all” (mentre el Xavi es reia de mi, per bleda XD)

M’encanta la part que estan en el mur un darrera l’altre sense veure’s!!


Deixa un comentari

