Heavy Cross

Des que m’he instalat l’Spotify estic descobrint noves cançons molt bones que m’agradaria compartir amb vosaltres. Perquè si, la radio va molt bé, coneixes els hits del moment i et mostren nous grups que et sorprenen, però quan treballes 7 hores amb la mateixa emissora acabes fart d’escoltar el mateix single 4 vegades al dia.

Alguns dels descobriments recents (encara que ja vaig tard per molts de vosaltres) són el nou CD de Gossip “Music for men”.  Aquesta noia em té fascinada: té una veu preciosa! i el single, Heavy Cross és impressionant, pel so però també pel contingut. Representa molt bé el que molts de nosaltres pensem o hem pensat en algun moment de la nostra vida.

Love etc. , de Pet Shop Boys, també té la seva gràcia, el “you need more, you need more” és enganxos i et mostra l’estil d’estimar de més gent del que segurament ens pensem. A més, el començament del clip amb els ganivets clavant-se en el cor està molt currat i el come-cocos menjant tot el que es troba mentre sona el you need more és una gran manera de plasmar-ho visualment.

Del que no trobo videoclip és de la cançó que més em poso quan vaig caminant cap a casa els pares, Rainy day, i és que et fa donar les passes amb més vitalitat, amb el somriure a la boca


One response to “Heavy Cross

  • Arqueòleg Glamurós

    Genial Beth Ditto amb el seu nou disc i brutal el nou CD de Pet Shop Boys!
    Jo ara estic escoltant els nous singles de MAdonna (“Celebration”) i de Mika (“We are Golden”) molt recomanables el dos!

Deixa un comentari

