I de retorn de vacances què?

em queda una setmana i picu per marxar de vacances i ja estic pensant què fer al setembre. M’agradaria seguir estudiant, però entre la pasta i el temps he hagut de reduïr costos, així que m’he mirat de matricular-me tant sols a una assignatura de la UOC. Ja sé que d’una en una no acabaré humanitats ni en 2 dècades (i més, perquè desapareix) però he triat fer la segona part d’història contemporània, que em va agradar moltíssim.

A més, després de veure com viuen de bé els professors, també m’he plantejat mirar-me què tal seria fer el CAP (Certificat d’Aptitud Pedagògica). La meva germana també el vol fer, i la meva mare el té i sempre és una cosa que està bé, tot i que estic molt contenta amb la meva feina, m’estresso una mica però ho passo molt bé, no necessito el CAP per marxar corrents d’on sóc.

Per últim, fa ja quasi un mes que estic al pis i no us l’he ensenyat però és que la meva càmara és una mer**. L’únic que tinc són dues fotos fetes pel meu company de pis, que es dedica a ensenyar pel facebook algunes coses😄 Així veieu els sofas, són súuuper vells però no trobareu res més còmode (necessiten unes fundes ja XD).

llum_lu

lu_sofa


One response to “I de retorn de vacances què?

  • Arqueòleg Glamurós

    El CAp es horrible com a curs, lúnic que el salven son les pràctiques! A mi em va tocar en un insti marginal de Sant Cosme (El Prat) on a 4rt ESo (16 anys) ningú sabia si en aquest moment a Espanya hi havia una democràcia o una dictadura, una monarquia o una república. De eft no sabien situar Espanya al mapa d’Europa!

Deixa un comentari

