Special Needs

últimament m’estic tornant a viciar a Placebo. Feia molt de temps que no els escoltava i tornar a sentir classics com Special Needs em posa els pels de punta. Per cert, que Brian Molko té el seu què. Mira que és guapo!!!!! com us agrada més, quan va estil tio o quan va estil tia?? jo em quedo el tio però de tia dóna el pego ehhh

molko bmm

Placebo48-BrianMolko


One response to “Special Needs

  • Arqueòleg Glamurós

    Jo era talifan de Placebo i Brian Molko!!!
    Vaig arribar a fer 6 hores de cua per estar a 1a fila al concert de la gira de “Black MArket Music”
    Els 3 primers discos son obres mestres, eprò des del “Sleeping with gosts” que es repeteixen bastant!
    El darrer disc està bé, però de nou sona a deja vu!

    On estigui “You don’t care about us” “Days before you came” o “36 degrees”…

    I en quant al Brian molt millor amb el cabell llarg!

Deixa un comentari

