Festa Major

Des de divendres i fins avui a Terrassa hem estat de Festa Major. Això què vol dir? doncs com tots sabeu: concerts, gimcanes, teatre, màgia i tot un seguit d’activitats que t’omplen el dia i que fan disfrutar sobretot als més petits. Divendres per iniciar la festa es va fer una recepció a la Casa Museu Alegre de Sagrera i la colla de la feina vam anar cap allà a veure com l’alcalde donava el tret de sortida a aquests 6 dies de celebració.

Com que anavem directament des de la feina i casa meva està a 3 minuts d’aquesta, vam anar a casa a canviar-nos (calia anar ben mudat) i després ens vam fer algunes fotos en les que es veu la meva terrassa (EL MÉS IMPORTANT DE LA FOTO EHH, LA MEVA TERRASSA XDD)

aly_lu

aly_imma_lu

La recepció a la Casa Museu Alegre va estar prou bé. Hi havia molta gent i els jardins estaven plens per tots els racons. Els cambrers que portaven les safates de canapès creuaven un autèntic laberint per arribar a tots nosaltres!

Bé! ara ja heu vist una part de la terrassa (40 m2!!!) i a les meves companyes de feina! =) A veure si alguna amiga amb camara em fa la resta de fotos!


Deixa un comentari

