Beggin

Aquest juliol l’he començat amb moltíssimes novetats i totes molt bones. Vaig per passos:

Primer de tot m’ha arribat una carta de la UAB en la que em diuen que ja tenen el meu títol! si si, el rei ja ha firmat ( o l’estampador de la firma del rei ja ha posat el seu segell) el meu títol com a llicenciada en periodisme. Ara ja es pot dir que sóc 100% periodista!

Segon, aquesta setmana hem començat a fer el trasllat al pis. El Xavi ja hi ha anat  a viure i jo suposo que demà ja hi aniré a dormir. Hem queden mobles per portar i he al·lucinat amb la quantitat de roba que tinc! he dut 6 caixes de roba i una de llibres i encara em queda mitja habitació! (però les caixes amb llibres les deixo pels homes que jo no sóc superwoman XD)

I en temes més personals i familiars…doncs no em puc queixar: el Juli, el meu cunyat, ha trobat feina i està contentíssim i molt més tranquil; La Laura ha aprovat tots els examens que ha fet fins el moment i ha començat les pràctiques a la Creu Roja, on aprendrà un munt i, el més important s’hi sent a gust;  i jo vaig fent moltes cosetes, ahir per exemple, anar-me a banyar a la platja a les 12 de la nit, buaa una “experiencia religiosa” que us recomano XDDD

Amb aquesta felicitat no és d’estranyar que últimament no pari d’escoltar cançons més animades, us deixo amb algunes d’elles:

La que serà (o ja és) cançó de l’estiu:

The man does nothing-Alesha dixon

Begin- Madcon

Hot & cold- Katy Perry

I una de les que més escolto: you’re my star- Stereophonics

You fly with angel’s wings
You’ve got my blood in your veins
And your eyes see everything
And they shine like diamond rings

You’re my Sunday, Make my Monday come alive
Just like Tuesday you’re a new day, wakes me up, Wednesday’s raining, Thursday’s yearning, Friday nights, Then it all ends at the weekend, you’re my star

Sometimes, I cave right in (‘Times I cave right in)
But this fight you have to win (This time we have to win)
And your songs you love to sing
May your dreams forever live

You’re my Sunday, Make my Monday come alive,
Just like Tuesday you’re a new day, wakes me up, Wednesday’s raining, Thursday’s yearning, Friday nights, Then it all ends at the weekend, you’re my star

You’re my star, yes you are

its a thrill to see your imagination
just watching you is an education
what’s in your mind is my fascination
it blows my mind it sets my heart to racing

You’re my Sunday, Make my Monday come alive,
Just like Tuesday you’re a new day, wakes me up, Wednesday’s raining, Thursday’s yearning, Friday nights, Then it all ends at the weekend, you’re my star


3 responses to “Beggin

Deixa un comentari

