Sant Joan

Avui la Betty ha pujat les fotos de la revetlla de Sant Joan i per fi us puc ensenyar una miqueta què vaig fer. Feia molt que no celebrava la Revetlla fora de casa i quan la Betty va dir que a casa seva organitzava una festa eivissenca vaig dir-li a la Montse que haviem d’anar-hi! El requisit era anar amb alguna coseta de blanc. Vaig pensar en posar-me el tipic vestit eivissenc que tinc però feia un fred que pelava i m’havien dit que la Betty tenia un jardinet i era on fariem el sopar. Cadascú vam portar una miqueta de tot: patates, beguda, truites i, com no, la imprescindible coca!

Casa la Betty és impresionant! té una piscina il·luminada per la nit, un porxo amb un espai per la barbacoa que és de luxe i un jardí ple d’arbres i gespa molt acollidor.

Us deixo amb algunes fotos!jardi

colla

luimontse


Deixa un comentari

