Tornada a la normalitat

Ja està! diumenge van ser eleccions i poc a poc es torna a la normalitat del partit. Ahir es van acabar d’enllestir algunes coses i ara sols queda tancar petits detalls per tornar a la normalitat. Això si, l’horari ja torna a ser el mateix i els caps de setmana ja som lliures!!!

Tot i això aquest finde el tinc basant liat, he d’anar a barcelona i a la tarda-vespre tinc un examen de la UOC d’història contemporània. a veure què tal va.

Més novetats… doncs que després d’anys intentant-ho, per fi marxo al FIB!!! anirem 4 amigues cap a Benicassim a escoltar a Lilly Allen, Kings of Leon, Franz Ferdinand i molts altres que no conec però que a partir d’avui mateix començaré a descobrir! També estic intentant tancar les vacances, però aquest any és una mica més complicat perquè no sé què fer i no tinc tot el mes (vaig començar a treballar a l’octubre). El que tinc segur és que marxaré amb els meus pares cap a Budapest i voltants. Ja he estat mirant la guia i sembla preciós.

Després hi ha plans per anar a Ibiza, on tampoc he anat mai i ja fa temps que em pica el “gusanillo”, i finalment hi ha independitzar-me… s’està mirant i potser al final decidiré anar sols amb els pares i deixar la resta de vacances per disfrutar del nou pis, si finalment n’hi ha! =)


4 responses to “Tornada a la normalitat

Deixa un comentari

