Angeles y demonios

Encara que estiguem de campanya hem de tenir vida, i per això ahir vaig anar a veure amb unes amigues “Angeles y Demonios”,  la pel·li basada en el primer llibre de Dan Brown sobre els il·luminati.

Tot i que estava molt cansada (estic sola a casa perquè els papes són a Suissa tota la setmana i això significa que, a part de plegar tard de la feina, quedo amb algú i arribo més tard a casa sense sentir-me malament perquè no em veuen) la pel·licula em va agradar molt.

Havia llegit el llibre i no m’havia desagradat, tot i que penso que Brown està sobrevalorat  i que sempre utilitza la mateixa base argumental. Tom Hanks no em va defraudar gens i Roma… només per veure la ciutat ja val la pena el film! He estat a Roma dues vegades, i tornar a veure la Piazza Navona, el Panteó, o aquelles dues esglésies bessones em va encantar. Pensar “jo he estat aquí!!!” i imagina en viu i en directe el que està passant a la pantalla no té preu.

A part d’això, tampoc l’església queda tan mal parada… i el final, que en el llibre em va semblar surrealista total, a la pel·li dóna “el pego” i tot. I bé, no escric més que em poso a treballar directe! queden 2 dies de campanya i dissabte i diumenge treballem!!! Sobretot! aneu a votar! no sabeu la feina que representa preparar una campanya per a les eleccions! que aquesta feina no hagi estat en va!!!!😄


Deixa un comentari

