Finde saturat: sopar + festa aniversari + Montilla

Avui estic feta caldo! ha estat un cap de setmana esgotador…divendres vaig quedar amb un amic per sopar i prendre una copa al Doo. No hi havia estat mai i és molt recomanable, una mica car però el que em vaig demanar estava súper bo i l’ambient era tranquil, tot i que la música potser desentonava una mica (Enrique Iglesias i disseny lineal no quadra gaire…) Així que es va fer tard i vaig anar a dormir a les quinientas a casa la meva germana. Dissabte ja no vaig passar per casa perquè era la festa de cumpleanys d’una amiga i calia anar a comprar el menjar i preparar la taula, els espaguettis, les salses i tot, així que no vaig poder ni passar per casa a canviar-me de roba (sort que la meva germana me n’havia deixat de seva) fins que no es va acabar el sopar (per cert! felicitats Dela!!!).

I diumenge m’havia de llevar a les 9 per anar al miting que feia el Montilla a Barcelona! No havia anat mai a cap miting, i la veritat és que va ser bastant interessant.Van parlar en Jordi Hereu, la Carme Chacon, la Maria Badia i el José Montilla i van explicar tot allò que s’ha fet al llarg dels 2 anys de legislatura. A més, i amb la proximitat de les pròximes eleccions europees, es va fer una mica de “pedagogia” sobre la necessitat d’anar a votar i veure que Europa no és tan llunyana. La Maria Badia va fer un discurs molt amè explicant amb exemples tot el que es fa des del Parlament Europeu i va dir que molts partits utilitzarien les eleccions en caire nacionalista, un fet que considera negatiu i que no vol aplicar (com ha de ser). Si voleu saber-ne més podeu llegir la nota que he escrit al respecte

Així que ha estat un finde en el que he dormit molt poques hores i molt condensat! sort que divendres és festa i podré recuperar les hores que em falten (si em deixen!! que potser marxem fora 3 dies!)


Deixa un comentari

