The Ting Tings

No sé per què però des de fa uns dies que quan poso Musicovery a la feina per escoltar música, no em funciona la pàgina. Així que vaig decidir posar alguna radio de Lastfm per així poder escoltar alguna cosa als matins (quan arriba la meva companya posem la radio). I un dia va sonar “That’s not my name“. Al sentir-la em va animar bastant i vaig buscar qui era l’artista. Doncs resulta que eren The Ting Tings, un grup electro pop que va aparèixer al Regne Unit el 2006 però que van saltar a la “fama” el 2008 quan “That’s not my name” va assolir el número 1 de les llistes d’èxits.

Per si els voleu seguir, The Ting Tings han tret ja 2 discos: Great DJ i We started Nothing. Són realment recomanables les cançons “Be the one” i “Great DJ” i “Keep your head


One response to “The Ting Tings

Deixa un comentari

