Ja sóc a casa!!

Ja torno a estar a Terrassa després de 4 dies a la ciutat de la moda i vinc molt contenta! M’havien previngut que Milà és gris, fa fred i no té gaires coses a veure i, suposo que justament per això, quan vam sortir de la boca del metro Duomo i em vaig trobar aquell mastodonte blanc davant em va encantar!!

img_0070

També he de dir que hem anat molt amb la calma, parlant més que visitant, i prenent capuccinos i aperitivos a les nits tot fent-la petar. M’ha anat molt bé per desconnectar, però també per pensar i parlar-ho amb una molt bona amiga. De fet li vull agraïr molt a la Montse que hagi vingut amb mi perquè sé que no era una companya de viatge fàcil! alguns alts i baixos he tingut i ella ha estat en tot moment per mi. No puc queixar-me eh! em podeu tenir enveja per això XDDD

Llocs que m’hagin agradat… el carrer de Brera, el castell Sforcesco, la plaça del Duomo, i com no, l’enorme Zara, l’obikà, un bar on vam anar a sopar molt “cool” i amb una mozzarella de diferents tipus bonissima ( i una pinya colada encara millor!)

img_0142Aquí teniu algunes fotos!

img_0120

img_0160

img_0078

PD: aah! i també en poso una del que em vaig comprar a Milano, és una camisa-vestit palabra d’honor preciós! i considero IMPRESCINDIBLE fardar d’ell encara que a la foto només es veu la part de dalt XDDDDDDD

124112


2 responses to “Ja sóc a casa!!

Deixa un comentari

