Plorar

No sé ni per on començar a escriure, tinc el cap fet un embolic. Considero que molts cops la societat és massa exigent amb les persones, i ens fa ser supermans i superwomans sense sentiments i amb una gran fortalesa interior. Estic trista, ho sento. He de demanar disculpes per estar-ho? no, alguns cops no puc riure perquè no en tinc ganes. no és tan fàcil recuperar-se de tres anys. La gent diu no hi pensis més si et veu atabalada, “és un imbècil”, “hi sortiràs guanyant”, etc. Si d’acord, per què això no ho deieu quan estavem junts? És normal negativitzar per així poder passar el tràngol més depressa, i crec que ho estic fent prou bé, no hi penso (o intento no pensar-hi) i relativitzo tot el que ha passat. Però hi ha coses que no es poden entendre i més quan penses que tú no ets el problema, que el problema és la por a viure, la por a assumir que ja ets gran i has d’aixecar el vol. I em fa rabia. Em fa rabia haver-ho de pagar jo. Egoista? potser si, potser l’altre ho ha estat més.

No ho sé, crec que ho estic fent bé perquè si ploro és per treure tot el que tinc dins, i d’alguna forma netejar la meva ànima. Però també pateixo per plorar perquè no sé si és el que he de fer, quan ho he de deixar de fer, i si estaré bé d’aquí 2 mesos. I tampoc sé si ell està bé i també em posa trista perquè vull que ho estigui i que no s’enfonsi, ni es quedi tancat a casa fent que el temps corri fins que tot estigui oblidat. Perque no és el que ha de fer i em fa por que ho faci. I ara els meus amics diran…no pateixis, ell t’ha apartat a tu. No has de pensar en el que farà a partir d’ara… i jo els dic: no és tan facil.


2 responses to “Plorar

  • Efren

    Ei… Si has de plorar plora! No facis cas a ningú, només al teu cor. És molt dur i no serveixen de gaire els consells però saps que ens tens aquí per escoltar-te (o llegir-te), posar l’espatlla (bé, jo l’esquerra que la dreta no ajudaria gaire) i deixar-te plorar tot el que hagis de plorar.

    Evidentment, tots volem que això passi ràpid i poder veure’t somriure el més aviat possible.

    Plora, sí.. però després anima’t, ok?

    Una abraçada

  • Lu

    moltes gràcies Efren!! Ho sé, que hi esteu! i m’anima moltíssim!!! =)

Deixa un comentari

