Programa de la visita a Brussel·les

Avui he rebut el programa del que farem durant la visita a Brussel·les del 15,16 i 17 d’abril!

M’ha fet molta il·lusió encara que no puc negar tenir una mica de por pel que em depara el viatge: sóc una persona oberta però tímida i allà no coneixo a ningú!

Començarem el viatge cap al migdia agafant l’avió cap a Brussel·les. Un cop allà ens traslladaran a aquesta preciositat d’hotel! i visitarem el centre històric de la ciutat. Com veureu em faré la típica foto amb el pixaner (el cop que hi vaig estar no me la vaig fer!! quin fallo!).

Al dia següent començarem la ronda de trobades al Parlament Europeu: parlarem amb Raimon Obiols, l’eurodiputat del PSE, Jaume Duch, portaveu del PE i Alejo Vidal Quadras, Vicepresident del PE. Després anirem a visitar el Consell de la UE i ens faran una xerrada sobre el funcionament de la Unió Europea.

L’últim dia, divendres, seguirem la roda de premsa diària de la Comissió Europea i dinarem amb els corresponsals dels mitjans catalans a Brussel·les per agafar l’avió  a la tarda de tornada a casa!

Tres dies completets eh! espero passar-m’ho molt i molt bé i no tenir “bajones” d’estat d’ànim. Suposo que no tindré temps de fet, amb tanta cosa programada! Al tornar us faré la crònica completa del viatge! ja estic carregant les piles de la càmara de fotos!!!


2 responses to “Programa de la visita a Brussel·les

Deixa un comentari

