He guanyat!!!

Fa uns mesos vaig presentar un article sobre la UE pel concurs de treballs periodístics que realitzava la representació de la Comissió Europea a Barcelona.

Quan vaig veure el paper del concurs vaig prometre’m que escriuria l’article, més que res per posar en pràctica tot l’après a una de les assignatures més difícils de la carrera: Politica Internacional Europea (PIE)

Em volia demostrar que havia servit d’alguna cosa tot el temps invertit i el patiment que vam passar i… tot aquell esforç ha valgut la pena! A l’abril me’n vaig 3 dies a Brussel·les en una visita de periodistes!!! i el meu article sortirà publicat!!

Gracies dj Feder per aquelles classes de PIE!!!


5 responses to “He guanyat!!!

Deixa un comentari

