Anys nous, vida nova

Feia molt temps que no escrivia, no en tenia ganes, i això que l’últim post, el de la llei d’interrupció de l’embaràs, ja feia temps que volia treure’l de la pàgina principal.

Aquesta setmana ha estat una mica estranya, de decepcions però també de descobriments i il·lusió de veure com la gent pot ser tan bona amb tú. Ara comença una nova etapa de la meva vida, en la que centrar-me en la feina i conèixer gent nova, viure noves experiències a les que vaig renunciar, per bons motius, però que ara ja no tinc perquè renunciar-hi.

Em sento una mica estranya, però aquestes coses serveixen per aprendre i he descobert una part de mi que potser no coneixia o valorava prou: que sóc forta, sempre havia pensat que no. Que sóc més racional del que imaginava, doncs he pogut analitzar i fer un esquema mental de tot, no m’he deixat dur només per sentiments i emocions, els he pogut controlar, cosa que a vegades va bé. Aquest temps podré pensar en mi i descobrir-me una miqueta i aprendre a ser millor persona, evolucionar en altres facetes que no havia pensat.

Al principi és difícil pero tinc molta sort de tenir una familia com la que tinc, que en tot moment ha estat allà per fer-me riure, reflexionar, entendre les coses. Molta sort de tenir amics que em portaran a fer cafès, a sopar, de festa…

Una porta es tanca i se n’obren d’altres i malgrat que ara no ho pensi o que ho pensi pero els sentiments em facin tirar cap una altra banda, no hay mal que por bien no venga (8) i el que tingui que ser, serà. Han estat 3 anys en que he viscut un munt d’experiencies i he crescut molt, en el que vull pensar que he ajudat a una persona com ella m’ha ajudat a mi i en la que he donat molt, però també he rebut molt i guardo el record de molt bones experiencies. Potser els últims temps han estat estranys, pero no m’arrepenteixo d’haver tingut aquesta experiència i espero,quan sigui gran, recordar-ho amb amor i sense rencors, to i que ara em sigui dificil entendre-ho.

Ja ho deia l’Arqueoleg glamurós a les seves cartes del tarot aixo que ha passat! espero que el que feia referència a la feina del papa també es compleixi, doncs era una bona noticia! I jo…jo tinc 24 anys sóc molt jove, tinc una bona feina, un bon futur, amb la carrera acabada, ampliant estudis, em considero intel·ligent i arriba l’estiu que vulguis que no, anima! Ara toca  vestir-me guapa, sortir, gastar-me els diners que guanyo en mi, viatjar, aprendre, escriure el llibre que sempre he volgut escriure i deixar-me cuidar pels que més m’estimen!


5 responses to “Anys nous, vida nova

  • Theo

    La meva àvia deia que quan el Cel tanca una porta, el dimoni obre una finestra… Per cert, quin llibre vols escriure? Tranquila, no et robaré la idea!

    Salutacions!

  • Arqueòleg Glamurós

    Oh my GOD!!!!!!!
    He tornat a encertar una de les meves prediccions?? A vegades em faig por a mi mateix!! Jo de veritat que no sé com no em donen hja un programa de consulta telefònica en prime time!

    Doncs res, tranquila! Jo col·lecciono relacions frustrades una rere l’altre i aixó no m’impedeix agafar-me amb il·lusió cada primera cita futura!

  • Arqueòleg Glamurós

    Oh my GOD!!!!!!!
    He tornat a encertar una de les meves prediccions?? A vegades em faig por a mi mateix!! Jo de veritat que no sé com no em donen hja un programa de consulta telefònica en prime time!

    Doncs res, tranquila! Jo col·lecciono relacions frustrades una rere l’altre i aixó no m’impedeix agafar-me amb il·lusió cada primera cita futura!

  • "un" excompany.. q diria aquell ;)

    Ostres! sense saber com, he anat a petar al teu blog després de bufff .. ni ho recordo i en un post “tan assenyalat”. És curiós, encara que sigui molt evident, comprovar que la vida no s’atura per ningú.

    M’entero que tens “nova” feina, et felicito perquè segur que hi hauràs guanyat molt.

    I de la resta, ànims que de tot se n’aprèn i benvinguda a la solteria, si t’ho montes bé, t’ho pots arribar a passar mooolt bé.

    Sort i ventura!!

  • Lu

    Merciii excompany!! espero que estiguis molt bé! que no sé res de tu =) potser ens veiem algun dia per barna que no surtis por la zona alta XDDD
    Una abraçada!

Deixa un comentari

