Tinc un dubte!

Ara que he acabat Periodisme he volgut començar una nova carrera perquè no sé quedar-me sense fer res. Així que el semestre passat vaig estar fent dues assignatures de Publicitat i Relacions Públiques, i he pensat que encara que no vulgui fer tota la carrera, puc aconseguir un titol agafant un itinerari, com per exemple el de Comunicació corporativa. El problema és que ara m’ha picat també per veure com se’m donen les humanitats. Així que vaig fer la pre-matricula per iniciar les assignatures d’Història de l’art i d’Història contemporània. Em fa il·lusió però sé que història de l’art serà un tostón. A més he de pagar més de 400 euros i ara em fa mal..i no sé que fer, si seguir fent Publicitat, i agaraf 2 assignatures o començar humanitats…
Què m’anirà millor pel meu futur professional? ni idea. Sé que no vull quedar-me en una empresa que no sigui del món periodistic. Creia que el que volia era ser del departament de comunicació d’alguna multinacional, però un cop tocat el marqueting i el món empresarial, no m’atrau. Però mai se sap què depara la vida! D’altra banda humanitats seria més un divertimento i una forma de tenir més cultura i no pas obrir moltes portes…
Suposo que al final acabaré pagant la matricula i pensant que Història de l’art és molt aburrit (encara que sempre he volgut fer-la) i aniré compaginant assignatures de Publicitat amb altres d’humanitats. És molta pasta…però per a que la necessito ara mateix? millor per culturitzar-me que no pas per omplir l’armari de roba!


One response to “Tinc un dubte!

  • Arqueòleg Glamurós

    Mira, jo he fet Història i em va semblar una carrera ben fàcil i senzilleta, segurament pq estava molt motivat.
    Ara, d’Hª del art em vaig agafar una d’art del PP.OO i va ser l’assignatura més difícil de tota la carrera!! 500 fulls d’apunts q tan sols eren llistats d’obres!!aaahgg
    Q no et passi res!

Deixa un comentari

