Reprenent la rutina

Després de 10 dies de vacances ja tornem a la rutina de la feina! I per sort no és com m’havia imaginat, no ha estat tan horrorós com em pensava. És el bo de fer-te unes pèssimes expectatives, que després a la mica que milloren ja sembla un festival!

D’altra banda els bons ànims també poden contribuïr en que els reis s’han portat molt i molt bé! no, Montse, no m’han arribat les entrades per Coldplay, i és que veient el que costaven sent en un camp de fútbol a l’aire lliure vam pensar que era innecessàri i millor demanavem altres coses =)

En total m’han portat

– unes arracades molt xules

– un moneder (serà pel propòsit del nou any d’estalviar? en aquest cas: Marc de l’entitat de l’estrella se t’han avançat amb fets i no paraules XDDD)

– un llibre sobre la història de Roma

– molts diners per subsistir a les rebaixes

– un pijama

Està prou bé tenint en compte que també em va portar regals el Papa Noel no?

I a vosaltres,  què us han portat?


Deixa un comentari

