Propòsits pel nou any

Feia molt que no feia un llistat pel nou any (almenys al bloc) concretament des del 2005, i m’agradaria repassar si he fet les coses bé o encara em queden deures pendents. A veure la llista

1- deixar de fumar– fet! i el vaig complir el mateix any i mai més he provat un cigarro
2-endressar l’habitació– això ho intento cada setmana el que passa que al cap de 2 dies torna a estar igual. No es pot dir que no sigui persistent per això😄
3-acabar “El 8″ ( el vaig deixar fa 2 anys pel capitol en que passaven coses rares i em feia por!) Doncs ara ja farà 5 anys que el vaig deixar, perquè no l’he tornat a tocar…potser ara que en surt la segona part?
4-trobar novio (¿? encara més complicacions?) Aquesta era fàcil! la vaig posar perquè ja et coneixia a tu carinyuu!
5-estalviar els diners que guanyo a la feina ( que no tinc res!aish) home un grapadet he estalviat, però encara em queda molt per recórrer
6-trobar el cd autèntic de Hot Hot Heat i no anar amb les còpies barates Els vaig trobar, a Londres però perquè gastar-se els diners en Hot Hot Heat quan al costat havia el nou disc de Scissor Sisters?
7-tenir un fill de Chris Martin ( pròposit també dels pròxims 5 anys fins que aconsegueixi fer-li una entrevista (intima intimaXD)) això ja no podrà ser a no ser que aconsegueixi les entrades pel concert que faran el setembre a Barcelona, aconsegueixi un passe de premsa per entrevistar-lo, tingui un bon anglès perquè no es pensi que sóc una boja i em vingui realment de gust tenir un fill tant jove
8-viure de la loteria: encara tinc esperances!
9-aprovar-les totes (juas): aprovades i amb el títol en expedició! ja sóc Periodista!!! Ara ho puc dir de les que m’he matriculat de publicitat i RRPP
10-anar al pròxim FIB: al pròxim va ser el d’aquest estiu, però no tothom pot dir que hi ha anat gratis i com a corresponsal!!!

I què em proposo fer aquest any 2009 que comença? Doncs és una mica difícil, no se m’acut gaire cosa però a veure què en treiem:

1- Tornar a Amsterdam

2- Tornar a Londres

3- Independitzar-me

4- seguir estalviant diners del sou i aprendre a utilitzar-los (cosa encara més important!)

5- seguir tant bé amb el Joel com em sento ara

6- aprendre anglès de debò

7- aprendre a viure amb menys coses materials

8- no ser tan autocrítica


3 responses to “Propòsits pel nou any

  • Goshi

    Ostres! doncs ja pots córrer a acabar-te el 8! Crec que val molt la pena!

    I ser autocrític és bo… sempre que després no et flagel·lis quan facis alguna cosa que no t’acaba de convèncer…

    I al que anàvem… la Blackberry… No sé si t’ho havia dit algun cop però jo sóc d’aquells que sense la carrera us intenten prendre la feina als periodistes. Per comoditat, faig servir una Qteck (HTC en el meu cas) S710 que té teclat complert. Quan em vaig passar a Vodafone vaig aprofitar perquè em regalessin una Blackberry però no la he tocat mai perquè segueixo amb l’HTC.. per tant, des del primer moment vaig tenir clar que seria carn d’eBay. Si coneixes a algú que li interessi ja saps.. si d’aquí a uns dies no la vol ningú la ficaré al eBay! (és una amenaça!)😄.

  • Arqueòleg Glamurós

    Lu, ho sento…
    Ja he publicat les prediccions i les cartes no son gaire bones mab tu…espero q puguis canviar el destí!!

  • Marc .

    4-seguir estalviant diners del sou i aprendre a utilitzar-los (cosa encara més important!). –> Que et sembla si passes el dilluns per l’oficina i en parlem? Tinc uns productes que et permetran treure el màxim rendiment dels teus estalvis. I el millor de tot, t’enduràs el calendari del 2009!!! xDD

    PD: aquest comentari no pot ser considerat com a spam ja que en cap moment he mencionat ni el nom de l’entitat financera, ni que el logo és una estrella blava, ni res per l’estil!!😛

Deixa un comentari

