Ode to J.Smith- Travis

Em sembla que en tot el temps que porto escrivint en aquest bloc mai he parlat de Travis. Potser perquè m’agraden molt però també aconsegueixen fer-me sentir trista i que m’entri aquella sensació de buidor…de tenir un foradet dins que no pots tapar.

Però tenint en compte les preciositats de cançons amb que, al llarg de la seva carrera, ens han obsequiat era necessàri parlar un mica de les lletres de Closer, Sing o Flowers in the Window.

Travis és un grup nascut a Glasgow als anys 90 i que va donar-se a conèixer definititvament al 1996 amb Good Feeling, acaba de treure el que serà el seu sisè disc: Ode to J.Smith, que podem escoltar al seu Myspace.

Travis sempre m’havia recordat una mica a Coldplay (o viceversa) i amb aquest nou gir que donen a Ode to J.Smith crec que encara m’ho recorda més. Potser és revelador que una de les cançons es digui Chinese Blues?

A part d’això, el nou disc em sembla menys trist que els altres. Amb molta més canya en les guitarres i amb un rock que es distància bastant del que havien fet anteriorment.


Deixa un comentari

