La bona publicitat (vota-la!)

Com que, com la majoria de vosaltres, penso que de fa un temps ença el millor de la tele són els anuncis, he pensat fer un recordatori de tots aquells anuncis actuals que, certament, estàn molt trobats. Comencem el Top 10! ( en Top 4)

1- Anunci del Formatge light Gran Capitán:

Fixeu-vos sobretot en el petonet que es fa al mirall😄

2- Anunci de Movistar Tarifa Gastones:

No és que sigui dels millors però és molt graciosa la idea d’agafar la cançó del Gascón de la Bella i la Bestia, seguint amb la línia de la de El Jovencito Frankenstein a “¿Tienes un movil monstruoso?”

3- Anunci Special K mini Breaks

Les osties són boníssimes

4- Anunci Ausonia “Es una fiesta”

Perquè és tan “capullu” que ha instigat a la creació d’un club de fans a Facebook


4 responses to “La bona publicitat (vota-la!)

  • Arqueòleg Glamurós

    Jo soc superfan del “Es una fieshta”, em sembla l’anunci més absurd i ridiculitzant de la història!!

    Per cert: WordPress m’havia classificat el teu coment com Spam… q raro no?

  • Rafel

    A mi també m’encanta el de eshhh una fieffta!!! És brutal, ha revolucionat els anuncis de compreses, ha trencat amb la moda isabel coixet que al principi va estar molt bé, però ja dura fa 8 anys (ja sabeu els anuncis tipus “a qué huelen las nubes”).

    A més busca un target no de noia que té la primera regla si no de dona madura que vol canviar de marca!

  • Rafel

    I al final la mare fa una cara de “vaya trola que le he colado”… brutal!

  • Goshi

    Jo no puc amb l’anunci de Gastones… Perquè a més em sembla molt mal encarat. A quin públic va adreçat? i aquest públic coneix tant la peli de la Bella y la Bestia? No sé.. no em fa el pes.

    Molt bo el repàs d’anuncis!

Deixa un comentari

