Vergonyós

Ahir a la nit vaig haver d’anar a urgències per un dolor fort que m’anava molestant des de la tarda. Així que quan vaig arribar a casa vaig parlar amb els meus pares i vam decidir anar a l’hospital per veure què podia ser. A les 22 ja estavem asseguts esperant el nostre torn. Erem molt pocs, es pot dir que la sala la omplien més acompanyants que no pas les persones que duiem la pulsera amb les nostres dades. És per això que vam pensar que en una estoneta ja estariem a casa, amb el medicament comprat i ben tranquils, però la cosa es va anar allargant i allargant. De les 9 consultes que hi ha al cap, tansols la consulta 2 i la 6 cridaven a la gent a comptagotes, i el més fort de tot és que a les 12 i mitja van parar de fer-ho: tots allà desesperats, ja portaven més de 3 hores alguns! Un dels que esperaven es dirigeix cap al mostrador i veu que un grup d’unes cinc persones, metges i enfermeres marxen fora: se n’anaven a sopar!

Total, que vam estar una hora i mitja més esperant a que es dignéssin a acabar de fer la tertúlia mentre sopaven, uns amb mal a l’apèndix, altres amb un malestar desconegut, i així fins que els metges van decidir que ja podien tornar a la seva feina. Em van agafar a les 2:20. 4 hores i 20 esperant per a que em receptessin el medicament i em recomanéssin demanar hora per a fer-me uns anàlisis!

Després llegeixes i escoltes a les noticies que una noia s’ha quedat en coma després de 5 hores a urgències, i t’ho creus.

 És o no és vergonyós?


5 responses to “Vergonyós

  • Goshi

    Això deu passar a tota la zona. A Martorell no he acabat mai abans de 4h. un ja hi va concienciat que trigarà hores a sortir però com a mínim ja surts amb les proves fetes ja que anar a urgencies del CAP d’Esparreguera no serveix de res perquè saps que t’enviaran a Martorell.

    Tot bé? Espero que no sigui res greu.

    Per cert.. parlant de quedar en coma.. el pitjor és que després encara et facin fora…

  • Xavier

    Espero que al final tot hagi quedat en poca cosa…
    La veritat desespera molt aquest tema, jo vaig poc al metge però quan vull demanar hora ( 2 setmanes!) i dius… em trobo malament avui…
    Suposo que vas anar a Mútua, t’aconsello que vagis a l’ Hospital de Terrassa (molt millor tot plegat).
    I la propera vegada us poseu tots d’acord per posar una reclamació a Mútua i es transmeti a la Conselleria de Sanitat.
    De molt molt no serveix però et quedes una mica més a gust.

    Salut!

  • Lali

    Doncs mira, fa dues setmanes vaig estar a punt de fer un post com aquest, xq em vaig esperar gairebçe 4h a urgències de la Teknon esperant per 10minuts d’atenció borde.

  • Joel

    Doncs jo vaig saber al cap d’un any de la primera visita al metge que tenia el Síndrome de Raynaud (mans fredes) després de fer-me anar amunt i avall fent-me proves estúpides… u.u
    Petunets!

  • madebymiki

    Oh my God!, em sembla que estas parlant de l’hospital de Terrassa, al que jo he anat (a urgències) 5 vegades. Sento dir-te que no has tingut sort, jo mai m’he tingut que esperar mes de dues hores, i per desgràcia he passat la nit sencera esperant a les urgències d’Igualada (un desastre) i a Bellvitge.
    Dels hospitals on he anat el de terrassa es en el que m’he sentit mes ben tractat. No sòc de Terrassa i no tinc cap relació amb ningú d’aquest hospital.
    Salut!

Deixa un comentari

