Canvis

Ara que tinc temps m’agradaria poder dedicar-me una mica més al bloc i parlar de coses que requereixen una mica més de recerca i investigació per part meva. Així doncs, segurament que trobareu noves seccions i en un futur (si segueixo tenint temps) m’agradaria crear pàgines amb el recull dels diferents temes, per exemple de moda, crítica de llibres, crítica musical, etc! avui ja estic preparant un petit post sobre les tendències que es portaran aquest hivern! espero que us agradi la nova trajectòria que intentaré imprimir al bloc! que va començar per obligació a la uni i que amb la conya ja porta uns 3 anys en funcionament!


Deixa un comentari

