Far from Home


Ja s’han acabat les vacances!!! ja tornem poc a poc a la normalitat però per sort ens queden records que podem rescatar cada cop que volguem de la nostra memòria per a poder sentir tot el munt d’emocions que durant un mes alguns, una mica més o una mica menys d’altres, vivim.

Aquest any les emocions noves s’han classificat dins la carpeta Gran Bretanya, i la veritat és que ha estat sorprenent descobrir com, tan aprop de casa teva, pots trobar una infinitat de paisatges que no imaginaries que haguéssin existit mai. Les Highlands són majestuoses i t’absorveixen tot i no passar de l’altitud de Sant Llorenç!

Les fotografies no poden atrapar la preciositat dels colors liles, verds i blaus del paisatge, ni l’ambient fred, humit i barrejat de màgia i inquietud que se t’enganxa a la pell quan passejes per allà. Després et trobes els castells de Urquhart, Elian Donan i el munt d’altres que hi ha esquitxats per tot el territori, i encara t’imagines més en un conte del rei Artur, o el Senyor dels Anells!

Total, un viatge de 2 setmanetes en que ens hem creuat tot GB descobrint nous paisatges, noves formes de viure la vida ( a Escòcia no hi havia ni Déu!) i nous accents d’un anglès que a força de repetir acabaves sabent que deien.

Fountains Abbey

Vista del castell d’Edimburgh

Llac Ness des de l’Urquhart castle

Elian Donan Castle

Joel & Lu davant la casa de Shakespeare

slanzevâ!!!!!

Afegeixo un mapa amb la Ruta (en color vermell) dels principals llocs on hem estat (les parades dormitori-descans ja no les poso, però aquestess són bàsiques!)


4 responses to “Far from Home

  • Joel

    La veritat és que tots aquells paratges són preciosos. M’agradaria poder recórrer-los amb bicicleta! xD
    Quan veus el recorregut que hem fet al mapa no t’ho pots creure😛

  • Arqueòleg Glamurós

    Wooo! Que guai!
    Jo he estat a la illa del costat, Irlanda, i tot i ser més petita no m’ha donat temps a patejar-la de punta a punta!!
    Amb lo dels accénts del anglés et dono la raó, però jo soc incapaç de desxifrar als irlandesos rurals eh…

    Conflicte arabo-israelí? El meu pare diu que el millro llibre sobre el tema es ql que va escriure un profe meu d ela facultat i columnista del País, Joan B. Culla titolat “Israel, entre el somni i la tragèdia” d’Edicions la Campana, tot i que em temo que és un xic pro-sionista!

  • Ferran

    Un bon viatge, ja ho crec! Que tal el clima? Us ha plogut molt? Jo tinc ganes de fer un viatge així, però la meva dona no traga als britànics! Hahahaha

  • Lali

    Quina enveja de viatge eh!!🙂
    Benvinguts a casa

Deixa un comentari

