Obama, McCain o Paris for president?

clica a la imatge per veure el video

Ahir veia al Perez Hilton la resposta que Paris ha fet al senyor marca de patates després que ell la utilitzes en un anunci per a desprestigiar a Obama, el seu contrari a la lluita cap a la presidència.

McCain comparava a Obama amb celebrities, com Paris Hilton o Britney Spears, i donava a entendre així que el candidat a la presidència tansols era una figura mediàtica i, que en realitat, no estava preparat per a governar. Cosa estranya si tenim en compte que qualsevol està preparat per a governar si posem com a referència a l’actual president de EEUU.

És estrany que McCain utilitzés justament la figura de Paris Hilton per a criticar al seu contràri, doncs resulta que els pares de la “celebritie” han donat gran quantitat de diners per a la campanya del presidenciable, i si jo fós ells, ho consideraria bastant desprèci i canviaria el vot.

També ha estat sorprenent veure la resposta de Paris a “l’home de cabell canós” per diversos motius: primer de tot perquè fa mesos i mesos que no se la veu a les revistes. Es veu que la seva última relació va ben en serio i ella ha deixat la seva antiga vida de “loca” i vol desaparèixer (sembla) del paper cuxé Segon perquè tira pel terra moltes de les teories de Paris com a “nena tonta i malcriada”. Estarem d’acord en que la nena té pasta i a més sap com fer-ho per a guanyar-ne més, però segurament poca gent s’esperava una resposta tant bona de Paris! i tercer, perquè demostra molta ironia i humor britànic en el video, mig rient-se d’ella mateixa i de la seva imatge pública amb frases com “jo no prometo res, jo només estic bona” o “suposo que si estic a l’anunci és que també sóc presidenciable! proposo a Rihanna com a vicepresidenta!”

PD: a mi la Paris em cau bé, de fet és el meu idol, no m’ho tingueu en compte😄


2 responses to “Obama, McCain o Paris for president?

Deixa un comentari

