pastilles

Avui he hagut d’anar a urgències per culpa d’unes angines d’última hora que em vull curar abans de marxar divendres a Alacant. El bo ha vingut a l’anar a buscar els medicaments a la farmàcia. La metgessa m’havia fet una recepta on posava “azitromicina en sobres” i a la farmacia m’han donat “azitromicina en comprimidos recubiertos”. Per sort era el mateix, que no és el primer cop que alguna farmacèutica (o treballadora de farmàcia sense títol) s’equivoca i et dóna el que no és, però si una persona té angines, cosa que fa que a vegades et faci mal fins i tot empassar saliva, …digueu-me com co** se suposa que s’ha de prendre els “comprimidos”?

I això m’ha recordat una anècdota curiosa del meu avi. Resulta que, ja fa uns anys, el pobre home tenia de prendre’s com unes 20 pastilles al dia, una per la tensió, l’altre per l’estomac, l’altre per combatre els efectes secundaris de l’altra i això que passa a la que comences a prendre algún medicament. Però l’avi tenia la mala sort que no sabia empassar i ens podiem passar mitja hora ben bona intentant que per fi li arribes una pastilla a l’estomac. El pobre, fart de tant “empassa os**a!” va decidir amagar-se les pastilles sota la llengua, i quan marxavem del menjador les agafava i les llançava des de la seva cadira fins a la terrassa, quan veia la porta oberta.

Però un dia la meva germana el va “pillar” i va córrer a dir-li a me yaya. Aleshores vam anar a la terrassa i vam veure que el terra estava ple de petites pastilletes enganxades (eren moolt petites, sembla mentida que no ho pogués empassar!) Li va caure una bronca al meu avi! i a me germana també, es va quedar amb el mot de “chivata” durant tot l’estiu XDD


One response to “pastilles

  • Joel

    Això de ser farmacèutic sense títol té alguna cosa a veure amb el meu últim escrit també xD En fi, de gent així n’hi ha a tot arreu.
    Pobre el teu avi xD

Deixa un comentari

