Vaig a fer de cronista al Summercase!!!

Doncs si! això que sentiu! em vaig presentar al concurs que feien a La Vanguardia digital per a ser cronista per 2 dies del Summercase a Barcelona, i avui m’han trucat i m’han dit que sóc la guanyadora!!! no vegeu com m’he posat! estava caminant pel carrer i quan he penjat el mòbil i li he cridat al Joel que havia guanyat se m’ha trencat fins i tot la nança del bolso del salt que he fet XDDD.

Estic súper contenta! m’ha fet tanta il·lusió que no trobo les paraules per dir-ho! si us voleu imaginar com estic, doncs imagineu-me cridant!!!!

Doncs res que aquest cap de setmana ens anem el Joel i jo cap al parc de Fòrum a fer unes fotos i unes cròniques i barrejar-nos en l’ambient i disfrutar dels concerts GRATIS de the kooks, the verve, sex pistols, blondie, the raveonettes, Maximo park, tiga, kaiser chief, los planetas, etc etc etc i a sobre es publicaran les meves cròniques a La Vanguardia!!!! què més puc demanar?? WAAAAAAAAAAAh


2 responses to “Vaig a fer de cronista al Summercase!!!

Deixa un comentari

