Sopar final de Carrera

Dilluns el Joel i jo vam anar a sopar amb el grup d’amics que m’han acompanyat al llarg d’aquests 4 anys (alguns 4 alguns menys, però com si ens coneguéssim de sempre) de periodisme. En total vam ser 7: La Cèlia, el Xevi, el Roger, l’Òscar, el Joan, el Joel i jo. Va ser un sopar genial amb una mini ruta nocturna per Barcelona i amb la presentació del mític Chino Juan, que ens va convidar a xupitos i cigarros (només van fumar l’òscar i la cèlia, mal pensats XD) Espero que seguim tenint sopars així al llarg del temps, el Xino Juan no pot tancar per falta de clientela que ho sapigueu XD. Deixo algunes fotos!

El xevi i jo fent de Perras Wannabes ( he de dormir més)

l’Òscar i el Roger

El roger intentant mirar la cèlia XD

Tutti pleni

Joel, Jo  y el león asesino

Deixa un comentari

